INFORMĀCIJA PAR APMAKSU

  • Pasūtiet preces un pakalpojumus var tieši mūsu mājas lapā www.ecosofts.lv, pievienojot vēlamās preces pirkuma grozā.
  • Preču pasūtīšanu ir iespējam veikt arī nosūtot mums e-pastu info@ecosofts.lv vai sazinoties ar mums pa telefonu +37123550935.

SIA CENTAVR kompānija piedāvā iespēju norēķināties par pasūtītam precēm un
pakalpojumiem ar bankas pārskaitījumu par iepriekš sagatavotu rēķinu.

  • Apmaksu par pasūtījumu veikt, vispirms pārliecinoties, vai ir pasūtītas vēlamās preces.
  • Apmaksu par pasūtījumu nepieciešams veikt tikai pēc avansa rēķina saņemšanas Jūsu
    norādītajā e-pasta adresē, maksājuma mērķī norādot avansa rēķina numuru.
  • Preces vai pakalpojumi tiek uzskatīti par apmaksātiem pēc visas rēķinā norādītās summas
    summas saņemšanas pārdevēja bankas kontā.

    • Ja maksātājs nav pasūtījuma veicējs, nepieciešams maksājuma mērķī norādīt pasūtījuma veicēja vārdu, uzvārdu un avansa rēķina numuru.

INFORMĀCIJA PAR PIEGĀDE

Kompānija SIA CENTAVR nodrošina sekojošos pasūtījuma saņemšanas veidus:

  • Ar piegādi uz Jums ērtāko Omniva pakomātu. Sev ērtāko Omnivas pakomātu atradīsiet šeit: https://www.omniva.lv/privats/adreses. Svētku un pandēmijas laokā, pakomātu noslodzes dēļ, sūtījumi var kavēties. (Piegādes laiks 2-3 darba dienas pēc apmaksas
    saņemšanas)
  • Ar kurjeru uz Jūsu norādīto adresi. (Piegādes laiks 2-3 darba dienas pēc apmaksas saņemšanas)
    • Piegāde izmantojot Latvijas Pasts un Express Pasts pakalpojumi.
    • Venipak kurjera paku un palešu piegāde.
    • Iepriekš vienojoties, iespējami arī citi preču pasūtīšanas un saņemšanas veidi.
  • Preču cenā nav iekļautas piegādes izmaksas.
  • Pasūtījumiem ārpus Baltijas valstīm piegādes izmaksas tiks precizētas pēc pasūtījuma veikšanas.
  • Aizpildot piegādes adreses, lūdzam norādīt pilnu adresi – pasta indekss, valsts, novads, rajons, pilsēta, ielas nosaukuma, mājas numurs.

Izmaksas ir atkarīgas no preces izmēra, piegādes vietas un piegādes veida. Izmaksas sākot no 2,5 EUR.

Piegādes laiks ir atkarīgs no preču pieejamības noliktavā, preču izmēra, piegādes vietas un piegādes veida. Parasti piegādēs laiks sākot no 2 dienām.

Mūsu pārdošanas menedžeris apstrādās Jūsu pasūtījumu un sazināsies ar Jums pēc iespējas ātrāk.

  • Preču saņemšanas brīdī nepieciešams pārbaudīt, vai preces nav bojāta. Ja tiek konstatēti bojājumi, informējiet par to piegādes uzņēmumu, kā arī nosūtiet visu informāciju ar bildēm mums uz e-pastu: info@ecosofts.lv
  • Ja Jūs saņemat nepareizu preci, lūdzu sazinājāties ar mums pa e-pastu: info@ecosofts.lv vai pa telefonu +37123550935.

Mēs cenšamies visus saņemtos pasūtījumus apstrādāt pēc iespējas ātrāk, bet, ja kādu iemeslu dēļ nesaņemat rēķinu 24 stundu laikā, lūdzu, sazinieties ar mums vēlreiz pa telefonu vai e-pastu.

Tas ir atkarīgs no tā, cik ātri nauda tiks ieskaitīta CENTAVR SIA kontā no Jūsu bankas, bet parasti tas aizņem ne vairāk kā vienu dienu.

Priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu, vai pēcapmaksa saskaņā ar līgumu.

Jā, protams, mēs arī piedāvājam juridiskām personām slēgt ilgtermiņa līgumus par mūsu produkcijas iegādi un apkopi.